2014. június 30., hétfő

~5. Rész~

Hi! Na nagy sebbel-lobban eljöttem. Teljesen ki ment a fejemből, hogy hétfő van! :D Hát van ilyen. Na szóval, a blogról szeretnék nektek egy-két dolgot elárulni! Elsősorban annyit, hogy most igen, még sablonosnak látszik a blog de nem lesz az!! Sőt, nekem már kész van több minta fél blog, és biztan állíthatom, hogy nagyon jó lett! :) Nem potyára volt ekkora a szünet! :) Másodrészben pedig, hogy a részek akkor is csak kéthetente fognak jönni! ;)
Komizni ér! :) 
Jó olvasást! :) 

2013.11.17.

A szobámban az ablakban ülve néztem ki az ablakon, az  esőben ázó Londonra. Hiába van dél én még mindig pizsamában ülve bámulok ki. Éjszaka alig tudtam aludni, csak forgolódtam, a párnát forgattam, vagy csak fújtatva ültem fel és néztem a teljes sötétséget, ami olyan volt mintha a szívemet tükrözte volna. Sötét volt és fájdalommal teli. Niall-ről nem tudok semmit de nem is nagyon érdekel. Azt csinál amit akar.
Az ablaküveg bepárásodott ahogy ráfújtam. Ujjammal szavakat kezdtem irkálni majd letöröltem és újra ráfújtam hogy bepárásodjon és újra tudjak rá írni. Ki írtam a nevem, apáét, anyáét, és még megannyi szót.
A csendbe szinte fülsüketítően hasított bele a telefonom csengő hangja, ami nem volt más mint Selena Gomez-től a Like a champion.  Nagyot sóhajtva álltam fel, és nyújtózkodtam egyet. Az asztalhoz sétáltam, megfogtam a készüléket, majd elolvastam ki az aki érdeklődne irántam. Louis, olvastam a kis feliratot.
-Igen? -vettem fel sóhajtva a készüléket.  Egy házban vagyunk erre ő felhív telefonon. Logikus.
-Neked is szia! -hangjából érezhető volt a szarkazmus. -Csak érdeklődnék hogy nem láttad esetleg Niall-t?
-Nem. -válaszoltam egyszerűen.
-És nem is tudod hol van? -kérdezősködött tovább.
-Nem. -adtam újra egyszerű választ.
-És mikor láttad utoljára. -ez soha nem fejezi be?
-Tegnap este. Na de most már békén hagysz? -kezdtem felhúzni magam.
-És hol találkoztatok?
-Na jó Louis hagyjál. -épp le akartam tenni a telefont mikor újra megszólalt.
-De azóta nem is láttuk, és fél óra múlva interjúnk lesz!
-Nem érted hogy nem érdekel, hogy hol van, mit csinál és, hogy mi van vele? -idegességemben rácsaptam a jobb kezemmel az asztalra amit egy hangos szisszenés követett.
-Óvatosan. -hallottam Louis hangját újra. -Nézd Melody, ha Niall nem jön el az interjúra akkor pácban vagyunk, mert nem fogjuk tudni hogy kimagyarázni magunkat belőle. -hangján hallottam hogy mérges de próbálja türtőztetni magát.
-Ez nem az én problémám. Nem én tehetek róla hogy elment.-rántottam vállat bár ő ezt nem látta. -Amúgy most hol is vagytok, amiért telefonon kell beszélnünk? -tényleg kíváncsi voltam rá, hisz még ma nem láttam őket, ami nem is csoda mivel még el sem hagytam ezt a szobát.
-Az interjú helyszínén vagyunk. -válaszolt. -Melody a kedvünkért nem próbálnád meg felhívni Niall-t? Kérlek! -hangja televolt  könyörgéssel.
-Egyszer. Ismétlem egyszer próbálom meg! -sóhajtottam. Louis hosszú köszönetnyilvánítása után kinyomtam, majd Niall nevét kikeresve nyomtam rá a zöld kis ikonra.
Csörög, csörög, csörög és bingó!
-Mi van? -hangja most más volt, nyelve össze akadt ebben a két szóban is. Majd mint derült égből a villámcsapás rúgott seggbe az igazság; részeg. Niall részeg.
-Te részeg vagy? -csodálkoztam el. Nem, nem azért mert féltettem, hanem azért mert nem sokszor láttam őt inni. 
-Na és aztán mi van ha igen? Azért is leordítasz és elhordod, hogy milyen testvér vagyok? Bocs de azt már megkaptam. -nevetett fel bénán. Hát ez jól kiütötte magát. Hajamba túrtam, és tovább kémleltem a kinti esős tájat.
-Semmi. Nem érdekel mit csinálsz. -rántottam vállat. -Csak azért hívlak mert Lou és a többiek üzenik, hogy fél óra múlva interjútok lesz. -adom át az üzenetet és vártam, vártam a válaszára.
-Leszarom. -hangja nem törődöm volt, ami engem bármelyik embernél felhúz aki részeg, aki nem.
-Na ide figyelj Niall! -kezdtem hangosabban. - Te rád számítanak szóval emeld fel a hátsófertályodat, és vonszold el magad oda! Nem érdekel hogy négykézláb, futva, kocsival, repülve, sétálva, metróval, taxival mész oda de ott legyél! Érthető?! -ordibáltam és hadonásztam össze-vissza. -Ne várd meg, hogy seggbe rúgjalak és úgy repülj oda!
-Mi van most játszod a jó testvért?! -ő is felemelte a hangját, de nem érdekelt. -Hát csak, hogy tudd semmi közöd hozzá, hogy elmegyek-e vagy sem. -flegmáskodott, s hangját felváltotta egy monoton sípolás;kinyomta a telefont. Nagyot fújtatva dobtam le a telefont az ágyra, majd bal kezemmel a hajamba túrtam. Ez a barom úgy feltudd húzni. Egyszer el fogja érni, hogy képen töröljem. A telefon újra zenélni kezdet. Felvettem és újra fülemhez emeltem.
-Na felvette? -Louis szinte könyörgött egy igenleges válaszban, hát megkapta...
-Igen. De részeg. -közöltem vele a tényt tömören.
-Mi?! -hangja pár oktávval fentebb ugrott, így arcom fájdalmas grimaszt ült ki, s simult el pár másodperc múlva.
-Jól hallottad. Veszekedtünk egy sort majd kinyomta a telefont. -rántottam vállat és leültem az ágyra.
-Szóval nem biztos, hogy eljön. -mondta de szerintem csak saját magának, közölte a tényt.
-Tuti, hogy nem fog elmenni, szóval törd a fejed egy jó hazugságon ami kihúz titeket a szarból. -közöltem vele a miszerint hazudni kellesz.
-Szuper. -sóhajtott. -Na mindegy azért köszi, hogy megpróbáltad. Szia.
-Nincs mit. Szia Louis. -köszöntem el, és kinyomtam a telefont. Egy kis idő múlva úgy döntöttem ideje lesz felöltözni, ezért a szekrényhez léptem amiben a ruháim voltak.   Ki vettem egy fekete kötött felsőt amin egy kiskutya feje volt, és egy sötétkék cica nadrágot, valamint egy melltartót. Ezeket megfogva lépkedtem be a fürdőbe. Leöltöztem, beálltam a zuhany alá és csak áztattam magam. Miután kellőképpen tiszta és illatos lettem, kimostam a hajam, és kiléptem a kabinból. Miután szárazra töröltem magam felkapkodtam a magammal bevitt holmikat, utána a hajammal kezdtem bíbelődni, végül csináltam egy egyszerű kontyot amiből kiszökött néhány tincs. Szememet kihúztam szemceruzával, és raktam fel egy kis szempilla spirált is, és késznek nyilvánítottam magam.
Mivel a hasam azt jelezte hogy már ideje lenne enni ezért leindultam a konyhába. Igen ám csak a konyhában nem volt semmi ehető egy liter tejen kívül. Mit egyek? Merült fel bennem a kérdés. Rendelek! Hmm jó kis spagetti, vagy valami más. Ábrándoztam el. A pulton lévő lapról amire különböző éttermek neve és rendeltetése valamint telefonszáma volt, néztem le egyet. Épp beütöttem az utolsó számot is mikor rájöttem arra, hogy azt sem tudom mi a ház címe. Fújtatva töröltem ki és mentem rá a névjegyzékben Louis nevére.  Négy csörgést követően fel is vette aminek most különösen örültem, hiszen ez azt jelenti hamarabb jutok kajához.
-Szia, gyorsan mond mert egy interjú kellős közepén vagyok. -hadart gyorsan. Uhh basszus elfelejtettem! Most már úgyis mindegy alapon szóltam bele a készülékbe...
-Szia csak azért hívtalak mert kéne a címetek. Éhes vagyok és nincs kaja. -panaszkodtam.
-Elküldöm sms-ben. -mondta és kinyomta. Nem kellett sokat várnom már érkezett is az sms benne a címmel.  Gyorsan leírtam egy cetlire majd beütöttem az étterem számát és rámentem a hívás gombra.
Kevesebb mint fél óra múlva már az asztalnál ettem a finom meleg spagettit. Miután elpusztítottam, és elpakoltam magam után, úgy döntöttem elmegyek egy kicsit futni, így legalább majd körül is tudok nézni. A szobámban átöltöztem, telefonomat zsebre tettem a fülesemmel együtt és indultam.

2 megjegyzés: