2014. szeptember 20., szombat

Sajnos így alakultak a dolgok...

Sziasztok!
Nos sajnálom, hogy ez a bejegyzés nem rész, de sajnos így alakultak a dolgok :(

Nagyon rossz most az egész helyzetem így úgy döntöttem hogy szüneteltetettem egy kicsit az írást.
Édesapámat  sajnos a múlt éjjel elveszettem így most gondolkoztam, hogy bírnám-e írni a részeket, és arra jutottam, hogy bizonytalan időre de a blog bezárja a kapuit.
Tényleg annyira sajnálom, hogy gyenge vagyok és nem vagyok képes írni a részeket, és kérlek titeket, hogy ne haragudjatok rám! Szörnyű nekem ez az időszak és most úgy érzem, hogy minden hitem szertefoszlik.
Mindig mikor haza jöttem a kórházból próbáltam legalább minimum egy sort megírni de sosem tudtam mivel minden össze vissza kavargott a fejemben. 
Ígérem, hogy minél gyorsabban megpróbálom magam összeszedni és folytatni a blogot. Egy viszont biztos! A blog nem fog bezárni!! 

Nos ennyit akartam, és még egyszer bocsánat!
Puszi Cappy xx <3

4 megjegyzés:

  1. Ezuton szeretnek oszinte reszvetet kivanni. Mivel egy csodalatos olvasommal tortent meg ez a szornyu eset ezert minden erommel azon leszek, hogy segitsek atveszelni csak szolj! Mellettted leszek ♥
    Most pedig kérlek fogadd meg Camilla ( Directioner school) tanácsát:- " Van, hogy elkel engednünk olyas valakit aki nagyon közel áll a szivunkhoz, mert ha nem tennenk abba beleorulnenk. Viszont a szivunkben veluk egyutt még tovább él a remény" ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dóra!
      Köszönöm!
      Megpróbálom megfogadni a tanácsot csak tudod, ez nagyon nehéz. És valamilyen szinten az én hibám, hogy nem voltam ott vele mindvégig, ez pedig még több súlyt jelent a vállamon. Próbálom magam összekaparni, és nem sírni de azt érzem csak rosszabb, viszont a környezetemnek így jobb. Próbálom írni a részeket, olvasni és véleményeket írni a fejezetekhez de nehezen megy. Nagyon jól esik, hogy írtál és nem tudom elégszer leírni azt, hogy Köszönöm! <3

      Törlés
  2. észrevetted már, hogy a fejlécen nem ,,Darling˝, hanem ,,Draling˝ van írva??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh te szent ég xDD Most hogy szólsz már én is látom xD Pedig annyiszor elolvasom és még nem vettem észre xD Hamarosan kijavítom! Köszönöm hogy szóltál!

      Törlés